Faza trzecia diety South Beach

Teraz kiedy osiągneliśmy zaplanowaną wagę możemy rozpocząć kolejny etap diety. Faza ta nie jest już w zasadzie żadna dietą ale programem żywieniowym zalecanym na resztę życia. Zdaniem twórcy diety South Beach nasz organizm zdążył już przywyknąć do zdrowego trybu życia, a my nauczyliśmy się prawidłowo komponować posiłki co pozwoli nam przez długi czas cieszyć się nienaganna sylwetką i dobrym samopoczuciem.

Dwie poprzednie fazy diety South Beach nauczyły nas racjonalnego dobierania produktów oraz wybierania tych, które możemy jeść bez obawy w każdej ilości. Etap trzeci jest tak naprawdę sprawdzeniem tego, czy potrafimy się kontrolować i stosować się do zaleceń poznanych we wcześniejszych etapach diety.

Naszym zadaniem jest tutaj przede wszystkim utrzymanie wymarzonej wagi ciała, którą udało nam się uzyskać tylko i wyłącznie dzięki naszej silnej woli. Sekretem naszego powodzenia jest stosowanie w naszych potrawach składników, których Indeks Glikemiczny nie przekroczy 60, jeśli jednak będziemy chcieli dać sobie trochę luzu i sięgnąć po dania, zawierające większą ilość węglowodanów, musimy pamiętać, by umiejętnie neutralizować tę nadwyżkę.

Na tym etapie diety nie ma już rzeczy zakazanych. Do naszego menu możemy teraz włączyć produkty niedozwolone na wcześniejszych etapach diety. Powinniśmy jedynie monitorować, które produkty pobudzają nadmiernie nasz apetyt i wywołują napady łaknienia. Takie składniki należy ograniczyć lub całkowicie ich unikać.

Stosując w naszym dalszym życiu zalecenia diety South Beach będziemy z pewnością przez długi czas cieszyć się nienaganną figurą i znakomitym samopoczuciem. Idąc na zakupy będziemy dokonywać dobrych wyborów i kupimy wyłącznie produkty zdrowe i świeże oraz niskoprzetworzone. Należy również nie zapominać o aktywności fizycznej i ćwiczeniach, które znacznie przyspieszają spalanie kalorii.